Subject: JV kontrollikava
From: "Ivo Solom" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Iris Lints" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Feb 2024 14:33:34 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Edastame kooskõlastuseks Hummuli asumi joogivee kontrollikava.

Lugupidamisega

Ivo Solom

OÜ Tõrva Veejõud

Juhataja

7663150

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolev e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni ning on mõeldud kasutamiseks ainult nimetatud adressaadile.
Juhul kui Te ei ole selle e-kirja adressaat, palume arvestada, et
käesoleva e-kirja sisuga tutvumine, kasutamine, avaldamine ja levitamine
on keelatud. Sellisel juhul palume Teil viivitamatult võtta ühendust
e-kirja saatjaga ning kustutada saadud e-kiri, sellele lisatud failid ning
koopiad.